Sex saker ni inte visste om mig

Eftersom vi inte känner varandra så bra o ni vet knappt vem jag är så tänkte jag bara dra några saker om mig själv som ni kanske vill veta. 
 
jag försover mig alltid typ så jag måste springa till tåget -,-
älskar att fota
  skrattar hela tiden, och om jag inte skrattar så är det nått fel
                                       blir jävligt sur när jag inte får som jag vill
   älskar att sjunga även om jag inte är den bästa på det, HAHAHA
                                               älskar mina kompisar + min underbara pojkvän
 

Var gärna med på min tävling där man vinner ett par Valfria Carrera Solglasögon eller glasögon. Tävlingen hittar du på min blogg och avslutas om 2 dagar! IN och delta

2013-11-09 - 22:33:41

fin blogg :) önskar dig/er en trevlig söndag :)

2013-11-10 - 10:27:33








T I L L S T A R T S I D A N



Hej vi är 2 galna tjejer som lever livet på Stockholms gator och vi är födda 1996 & 1998. Vi hoppas att ni kommer gilla våran blogg, vi kommer blogga allt ifrån lill tån till stor tån ..... Om ni fattar vad vi menar, but hope u guys can enjoy it! Undrar ni nått så kan ni alltid slänga in en kommentar, puss! Fotar gör vi med våra systemkameror eller våra telefoner.