Förlåt



Hej alla! 
Asså förlåt att jag inte har bloggat på jag vet inte hur många dagar... Men jag har haft så sjukt mycket i skolan den här veckan, jag har verkligen inte haft tid med nått annat. Men nu är det ju äntligen fredag vilket är jätte skönt! Men imorgon har jag min första arbets dag på mitt jobb, vilket ska bli kul. Så nu tänkte jag krypa ner i sängen till en film o sen är det dags att sova för somsagt imorn så väntas det en lång arbets dag, ha en jätte bra fredag alla! Puss








T I L L S T A R T S I D A N



Hej vi är 2 galna tjejer som lever livet på Stockholms gator och vi är födda 1996 & 1998. Vi hoppas att ni kommer gilla våran blogg, vi kommer blogga allt ifrån lill tån till stor tån ..... Om ni fattar vad vi menar, but hope u guys can enjoy it! Undrar ni nått så kan ni alltid slänga in en kommentar, puss! Fotar gör vi med våra systemkameror eller våra telefoner.