Min dag


Hejsan, idag är det ju fars dag som alla redan vet men jag kan tyvär inte fira det med min pappa för han är inte hemma så vi ska ta det i veckan istället. Men idag så har jag i alla fall varit på husvisningar för vi ska flytta snart typ men jag ska snart iväg till stoffe och vara med han, sofia o jesper. Vi ska typ kolla på fotboll och ha det mys! Hoppas ni får en bra fars - dag med era pappor! 

fin blogg! Läs gärna min och min kompis blogg!

2013-11-10 - 17:28:04

Jag har en frågestund på bloggen som du jättegärna får fråga några frågor till om du känner för det :)

- Hoppas du får en fortsatt bra söndagskväll och en bra start på nästa vecka!

2013-11-10 - 18:03:36








T I L L S T A R T S I D A N



Hej vi är 2 galna tjejer som lever livet på Stockholms gator och vi är födda 1996 & 1998. Vi hoppas att ni kommer gilla våran blogg, vi kommer blogga allt ifrån lill tån till stor tån ..... Om ni fattar vad vi menar, but hope u guys can enjoy it! Undrar ni nått så kan ni alltid slänga in en kommentar, puss! Fotar gör vi med våra systemkameror eller våra telefoner.